دفتر مرکزی آسیاتک قم | 37840100

امورمشترکین | 37840100 (قم)

دفتر مرکزی آسیاتک قم | 37840100

امورمشترکین | 37840100 (قم)

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

درمراسم روز ملی کیفیت
آسیاتک، برترین شرکت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شد

در یازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران که به مناسبت روز ملی کیفیت از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد؛ شرکت انتقال داده های آسیاتک ارائه دهنده اینترنت پرسرعت adsl2+ در سومین دوره ارزیابی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان شرکت برتر شناخته شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، در این همایش که از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد، پس از ارزیابی شرکت های ارایه دهنده خدمات، براساس مدل تعالی سازمانی EFQM، آسیاتک موفق به کسب عنوان برترین شرکت ارایه دهنده خدمات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
در این مراسم که با حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد، دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، دکتر رضا رحمانی رییس کمیسیون صنایع و معادن و جمع کثیری از مدیران شرکت ها برگزار شد، پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به اینکه قصد داریم نرخ کیفیت را برای تولیدات و خدمات کشور تعیین کنیم، گفت: هدف از برگزاری این همایش ارزیابی کالاها و خدمات است تا بتوانیم گام‌های خوبی برای جلب رضایت مردم برداریم.
وی در ادامه درباره نحوه تفکیک بین بخش دولتی و خصوصی در این ارزیابی گفت: تفکیکی در این بخش وجود ندارد و ارزیابی عملکرد سازمان‌های متقاضی با توجه به طراحى، تولید و عرضه محصول و ارائه خدمت با توجه به معیارهای مدل انجام می شود. اما ممکن است در برخی خدمات که برای مردم اهمیت دارد، ارزیابی کیفیت به شکل الزام هم صورت گیرد.
لازم به ذکر است این جایزه شامل سطوحی است که برای تعیین آنها ارزیابی همه جانبه و کاملی از فعالیت‌های عملیاتی و کیفی سازمان در ارتباط با محصول از جمله پایداری تولید و خدمات آن و مطابقت با نیازمندی‌های مشتریان و سایر ذینفعان انجام می‌شود. در طراحی مدل جایزه ملى کیفیت ایران به مفاهیم، اصول و مبانی ارزشی و کاربردی کیفیت توجه خاص مبذول شده است.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.

برای دومین بار در سال جاری صورت گرفت
کسب رتبه اول ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) توسط آسیاتک


براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رایویی، آسیاتک به عنوان رتبه اول ارائه کننده برتر خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در سه ماهه دوم سال ۱۳۹۳ معرفی شد.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از ارزیابی اپراتورهای دارنده پروانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارائه‌کنندگان برتر سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در سه ماهه تیر،مرداد و شهریور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، غلامرضا داداش‌زاده گفت: از بین شرکت های ارائه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL)، شرکت انتقال داده‌های آسیا تک، رتبه اول، شرکتهای پارسان لین ارتباطات و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترک رتبه دوم و داده گستر عصر نوین رتبه سوم را کسب کردند.
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری با اشاره به اینکه قانونمندی، توسعه و اجرا، رعایت تعرفه‌های مصوب، کیفیت سرویس، پشتیبانی و بویژه رضایتمندی مشتریان از شاخصهای ارزیابی اپراتورهاست، افزود: در این ارزیابی شرکتهای پیشگامان توسعه ارتباطات، نداگستر صبا، عصر انتقال داده‌ها، انتقال داده‌های رهام داتک، داده‌پردازی فن آوا و شرکت مخابرات ایران به ترتیب رتبه‌های چهارم تا نهم را کسب کردند.

لازم به ذکر است براساس ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اپراتورهای دارنده پروانه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و معرفی ارایه‌کنندگان برتر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات در سه ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد، آسیاتک در سه ماهه ابتدای سال نیز توانسته بود از بین ۱۲ شرکت ارائه‌کننده خدمات اینترنت پرسرعت (ASDL)، رتبه اول ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت کشور را از آن خود نماید.

این در حالی است که آسیاتک در راستای حرکت به سمت بهبود کیفیت دسترسی به اینترنت و سایر خدمات شبکه ای تنها به ارزیابی های انجام شده در سازمان تنظیم مقررات بسنده نکرده، تا آنجا که به دنبال کسب رتبه در همه ارکان و لایه های شرکت درسال جاری این شرکت موفق شد در یازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران که به مناسبت روز ملی کیفیت از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار می شود؛ در سومین دوره ارزیابی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان شرکت برتر شناخته شود. همچنین این شرکت با حضور در جایزه تعالی منابع انسانی که هرساله از سوی انجمن مدیریت منابع انسانی ایران برگزار می شود، موفق به دریافت تقدیر نامه 4 ستاره تعالی منابع انسانی شد.


                

  • سال دوم تمدید قرارداد آسیاتک با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

گروه قم تک ؛ نماینده منطقه قم شرکت انتقال داده های آسیاتک افتخار دارد در دومین سال ارائه سرویس به طلاب ؛ مبلغان و حوزویان نسبت به ارائه سرویس به این بزرگواران اقدام نمایند. ( لینک خبر در سایت سمتا ) و ( لینک خبر در حوزه نیوز )
به گزارش روابط عمومی گروه قم تک پس از مرحله اول این قرارداد که سال گذشته به امضای طرفین رسید و با استقبال بی نظیر طلاب , روحانیون و مبغلان مذهبی مواجه شد ؛ امسال و در دومین سال اجرای این طرح افزون و مشترکین سال گذشته , مشترکین جدید میتوانند به عضویت خانواده آسیاتک درآیند و از خدمات باشگاه مشتریان آسیاتک بهره مند گردند.
در این تفاهم نامه که کلیه همچون سال گذشته مراکز تحت پوشش آسیاتک در شهر قم ( مشاهده مراکز ) را شامل میشود کاربران میتوانند بر اساس تعرفه مصوب در از اینترنت آسیاتک با سرویسی برابر با کلیه کاربران و قیمت مناسب تر بهره مند گردند.

لازم به ذکر است ثبت نام از طریق ارسال عدد 5 از تلفن همراه با شماره 3000221717 امکان پذیر است.



امورمشترکین آسیاتک قم بشماره 37840120 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی میباشد.